ماتا : می خواهم در هر بازی پیشرفت کنم
بزرگترین وبلاگ تفریحی ویژه هواداران چلسی
اخبار

خوان ماتا تاکید کرد که علی رغم خط خوردن از لیست تیم ملی اسپانیا، می خواهد در فرم حال حاضرش برای چلسی باقی بماند و عملکرد خارق العاده اش را ادامه دهد.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، مرد اسپانیولی چلسی نقشی حیاتی در بازگشت پر شکوه آبی ها از ورزشگاه وایت هارت لین داشت و هنگامی که چلسی 2-1 از تاتنهام عقب بود، توانست با دو گل زیبا و پاس گلی تماشایی 3 گل دیگر برای چلسی به ارمغان آورد و عامل اصلی پیروزی شیرهای آبی لندن لقب گیرد.
 

خوان ماتا از لیست تیم ملی اسپانیا برای دیدار مقابل بلاروس و فرانسه خط خورد، اما بازیساز 24 ساله معتقد است که باشگاهش دغدغه ی اصلی اوست.
 

ماتا گفت : " من نمی دانم که آیا کسی بازی مرا از اسپانیا می بیند یا نه، من فقط تلاش می کنم که در هر بازی چلسی پیشرفت کنم. "
 

هافبک کوتاه قامت چلسی ادامه داد : " من فقط می خواهم بهترین ها را برای تیمم انجام دهم و در این لحظات واقعا احساس خوبی دارم. یک موقعیت گل زنی دیگر نیز داشتم ولی به نظرم فرناندو (تورس) در وضعیت بهتری نسبت به من برای گل کردن توپ قرار داشت."
 

محصول آکادمی فوتبال رئال مادرید در پایان گفت : " اما مهم ترین چیز برای ما پیروزی بود. قبل از بازی ما می خواستیم که همچنان در رده اول لیگ باقی بمانیم و هنوز هم اول هستیم. "



Website Value

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 1 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 98
بازدید دیروز : 77
بازدید هفته : 304
بازدید ماه : 297
بازدید کل : 108719
تعداد مطالب : 113
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1




در اين وبلاگ
در كل اينترنت


مترجم سایت

http://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#!/gholamreza.ahmadi.12